پشتیبانی آنلاین و ارسال پیام در نسخه های وب و اندروید

پشتیبانی آنلاین و ارسال پیام  در نسخه های وب و اندروید

پشتیبانی آنلاین و ارسال پیام (تیکتینگ) در نسخه های وب و اندروید

یکی از کاربردی ترین امکانات نرم افزار قرض الحسنه یاران، امکان ارسال پیام و گفتگو بین مشتریان و متصدیان قرض الحسنه است. این امکان از طریق پنل تحت وب متصدیان، پنل تحت وب مشتریان و همچنین اپلیکیشن اندرویدی قرض الحسنه قابل دسترسی است. در این سامانه محیطی فراهم شده که به سادگی بتوان گفتگوی آنلاینی بین متصدیان و مشتریان برقرار نمود. همچنین این امکان وجود دارد که کاربران فایلهای مختلف عکس یا مستندات دیگر را ارسال نموده و طرف مقابل آنها را مشاهده و ذخیره نماید.

امکان گفتگو با مشتریان و پاسخگویی آنلاین یک مزیت با اهمیت و بسیار کاربردی است که در نتیجه باعث افزایش رضایت مشتریان می شود. با توجه به اینکه نرم افزار قرض الحسنه در دسته نرم افزارهای امور مالی محسوب می شود، جلب اعتماد مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است. پاسخگویی به موقع و حرفه ای و گفتگوی آنلاین با مشتریان تاثیر بسیار زیادی در ایجاد اعتماد و اطمینان خاطر مشتریان دارد. به ویژه باعث می شود کاربران در سریع ترین زمان و آسان ترین روش، بتوانند سوالات و مشکلات خود را برای مدیران قرض الحسنه ارسال کرده و پاسخ مناسب را دریافت نمایند. در مقابل برای مدیران قرض الحسنه این مزیت وجود دارد که هزینه های پشتیبانی خود را به میزان قابل توجهی کاهش داده و نظم و برنامه ریزی بهتری برای کارمندان پشتیبانی خود برقرار کنند. امروزه ویژگی پشتیبانی آنلاین یک مزیت رقابتی شاخص برای هر سازمان و مجموعه محسوب می شود.